Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 5, 2012

18 & Over Book Blogger Follow #36: Trading Wardrobes


ReadingBetweentheWinesBookClub

18 & Over Book Blogger Follow is a weekly feature that begins on Fridays and runs through the weekend, hosted by Crystal from Reading Between the Wines. This is a Friday blog hop with the objective to find and visit other book blogs that share the same interest as you, namely books geared towards the 18 & over crowd, and make some new friends!




How to join in:
-You should run a book blog that features and reviews mostly adult reads, some Y.A.’s are okay but 18 & over adult reads should be your majority.
-Make a separate post for the 18 & Over Book Blogger Follow on your blog.
-Copy the html for the button above and place it at the top of your post.
-List & answer the ‘Question of the Week.’
-Place your name and blog title in the linky below and the url for a direct link to your post
-Visit the other blogs on the list and say 'Hi!' Following each blog is not mandatory but I know it is always appreciated, and if someone comments saying they’re a new follower it’s polite to follow back. J It’s always nice to spread the 18 & Over Book Blogging love!
-Contact me (readingbetweenthewines10 at gmail dot com) with any questions!


Question of the Week: If you could trade wardrobes with one book character who would it be and why?


Ill Wind (Weather Warden, #1)It would have to be Joanne Baldwin from Rachel Caine's Weather Warden series. 
She's a Florida girl like me, living on the beach with fab style and a shopping habit to rival mine 'before-kids' LoL. She knows how to dress it up, dress it down and kick-ass; all while sporting a pair of Manolo's. And ya' know, I think I'd have to borrow her car too while I'm at it. This girl likes them old and fast, and I can def see myself speeding down the interstate in a vintage Mustang. Heck, why not throw in the hot djinn, David, too? I can handle it all! ;)


So what about you? Which book character would you trade wardrobes with? And maybe a few other things too. LoL Have a great weekend everyone!





10 comments:

Kat said...

The car and the wardrobe sound like fun!

I'd steal Rose's wardrobe from Riley Shane's Blood Rose. And hell yeah, I'd want her guy as well *drools*

Kat
Wit and Sin

Ana♥ said...

oooooohh eeeemmm eefffff geeee!! I looove Weather Warden!! Joanne def knows how to dress! I'm right there with you raiding her closet! Working on my Follow right now :) Just wanted to post a comment on how much I <3 this series!

Ana♥

Jennifer_After_Dark said...

HAHA,,leave it to me to pick a man's wardrobe..lol never was one into dresses in heels,
thanks for sharing
Have a Great Weekend!

Neyra said...

Nice Pick Crystal, but I gotta agree w/Jen, I'm not much of a heels wearing kinda girl. I do love the occasional stilettos, but watch me fall flat on my face xD Lmao! I'll have to pick this series up, haven't read it but sounds awesome ;) I hope you have a great weekend!

Neyra @DarkestAddictions

Sharonda SexxyBlogger said...

Oh I'm all for a sexy heel...a sexy man...a sexy car LOL! all of it!

great question this week Crystal!

Crystal @ RBtWBC said...

LoL @Neyra & @Jennifer. I can't walk in anything bigger then a flip-flop but since this is fictional I pull it off. ;) And in my imagination I can strut my stuff in 5'' heels like no one's business! *g* Oh and Joanne just doesn't wear dresses though being in FL it's def cooler to. And I have to say, I love my summer dresses. She travels a lot though and has a very versatile, bad-ass wardrobe. :D

@Ana♥ This is one of my favorite series! So sad it ended, I want more! lol

Crystal @ RBtWBC said...

And @Jennifer, I actually thought of a men's wardrobe first! lmao So you're not alone. The first person I thought of was Dante from the Maker's Song series. :)

Ana♥ said...

@Crystal I know me too :( I still haven't read the last book in the series. have you read the Outcast Season series?

Amanda P said...

Got to love great shoes! I know they're one of my weakness.

Old follower participating for the 1st time. What a great question.

-Amanda P
Paranormal Romance

Amanda TheBookSlayer said...

Honestly I am all for a shirt and jeans which made this one hard. But I am all about grabbing someone else's car. Yup I have a few of those I would like.